Being a real man doesn't mean you sleep with 100 girls. It means you fight for one girl even when 99 others are chasing you

Inte bloggat på ett tag, tycker inte att det är så jäkla kul faktiskt.
Just nu ruller livet på rätt så okej, ibland har jag jobb och ibland inte.

Har jobb hela den här veckan, (tror jag) och nästa så det känns riktigt skönt. Pengar behövs verkligen. Har så mycket jag vill göra framöver och då behövs det lite money.

Idag på kvällen blev det en sväng ner till simhallen med Linnea. lite bad och solning. myspys.
sen hem och kolla handboll och äta god kvällsmat.
Har precis kollat på dagens avsnitt av paradise hotell.
Nu ska jag sova för imorgon äre jobb som gäller.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0