Min helg

Har haft en suuuuper bra helg!!
I fredags kväll kom moster,Calle och Ellie upp från Valbo och sov hos oss, åt pannacotta på balkongen och myste heela kvällen.
I lördags fyllde mormor 70 så vid nio på morgonen for hela släkten upp till hon och morfar och överraskade henne, paket, utlandsresa, chokladdoppade jordgubbar, champagne och tårta. Super kul och hon blev såååå glad!!
Senare på dagen for vi runt 20 pers till Tällberg och åt tre-rätters på en super mysig resturang/hotel som låg på ett helt magiskt ställe, underbar utsikt och underbart väder.
Kom hem runt åtta, blev tv resten av kvällen, eurovision, grymt att loreen vann!! Heja!

Igår fyllde mamma 45 bast så blev ännu mer presenter och tårta, kan aldrig få för mycke av tårta hehe. På kvällen åt hela familjen grillat och myste.
Min helg var super bra och jag älskar min familj och släkt! Betyg 5/5!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0